пʼятниця, 4 січня 2008 р.

Про машину

Колись в мене був непоганий 15-дюймовий CRT монітор Sony Trinitron. В році десь так 2000 про такий багато хто міг тільки мріяти. І в один момент він поламався (кінець 2005 року). Я його ремонтувати не став, бо на той час він вже дуже застарів і купив за 380 баксів 17-дюймовий TFT монітор LG L1740Q. Тоді я зрозумів різницю між сучасною дорогОю і застарілою технікою. Новий монітор проти старого був справжньою бомбою! Можу собі уявити яка різниця між старою і новою дорогОю машинами.
Дуже мені подобається Volvo XC70 :). Але в силу внутрішніх і зовнішніх причин доводиться їздити на дев'ятці.
Що можна сказати про мою машину? - Їздить :)
Але насправді дуже часто вона вимагає трошки праці і пару гривень. Хто має купу часу, рівні руки і бажання часто щось крутити - можете купувати. Всім іншим дуже не раджу. Насправді запчастини коштують копійки, але яка ціна така і якість - часто можна купити якусь деталь, а за пару місяців її знову треба міняти. Крім того їх погремушкою не просто так називають - в салоні все гримить, скрипить і буває прямо під час руху в салоні може якась ручка чи інша деталь відвалитися. Це не перебільшення – в мене таке не раз було.
Вже маю її трошки більше року, тому можна підбити деякі підсумки:

За рік:
12000 км
5200 грн на бензин
5300 грн на ремонти, запчастини, гуму, різні штучки і т.д.
1180 грн за стоянку

Отже витрати на машину за рік 11680 грн ≈ 2350$.
Вартість кілометра десь біля 1 грн. Це не враховуючи вартості машини (5300$)
Хто планує купувати машину – будьте готові до таких витрат :)
Крім того добре задумайтесь що купувати. В житті треба найбільше цінувати надійнісь – як в друзях так і в усьому іншому.
Як на мене то варто придивитися до німецьких машин – вони рахуються дуже надійними. На помилках добре вчитися, але краще на чужих.

PS: Пару слів про гуму. Так сталося що продали мені машину на росаві (з малої букви). Потім я купив зимову Pirelli. Різниця – небо і земля! Таке враження що то інша машина. Дивно мені, але не раз бачив що росаву ще хтось купує... Моя порада - ніколи не купуйте то г.... Цінуйте життя своє і своїх близьких.

Немає коментарів: